RECONEIXEMENT CENTRE REFERENT EN EDUCACIÓ EN DRETS D’INFANCIA UNICEF

𝗘𝗡𝗧𝗥𝗘𝗚𝗔 𝗗𝗘𝗟 𝗣𝗥𝗘𝗠𝗜 𝗗❜𝗨𝗡𝗜𝗖𝗘𝗙 𝗔𝗟 𝗖𝗘𝗜𝗣 𝗗𝗥𝗔. 𝗔𝗡𝗡𝗔 𝗟𝗟𝗨𝗖𝗛

Dimecres 10 d’abril de 2024 va tindre lloc l’acte d’entrega del diploma corresponent al Reconeixement de la nostra escola com a Centre Referent en Educació en Drets d’Infància al CEIP Dra. Anna Lluch.

La distinció reconeix el treball del col·legi i de l’alumnat per a donar a conéixer els drets de xiquetes i xiquets.

A l’acte va acudir l’Equip Directiu de l’escola amb els xiquets/es del Consell d’Infància i del Consell Escolar, la coordinadora d’Unicef València, Elena Filella, l’alcalde d’Alfara del Patriarca, Jaume Martínez i altres representants de la mancomunitat relacionats amb la infància.

Ha estat un reconeixement que ens ha fet molta il·lusió i que ens fa seguir treballant de valent per educar ciutadans i ciutadanes compromesos amb la societat en la que viuen i que lluiten per aconseguir un món millor i una societat més igualitaria. 🩵

A continuació podeu veure diferents fotos de l’acte:

FOTOS RECONEIXEMENT 10-04-24