Recomanacions 5é

Hola families i alumnes,

Donades les circumstàncies, no podrem treballar la llengua extrangera de la mateixa manera que ho fem a la classe. Per tant caldrà buscar altres alternatives com ara alguna web que també utilitzem algunes vegades en classe i donar-vos unes directrius generals per a que pugau treballar i repassar continguts de les unitats del llibre:"stay cool 6", com ara el vocabulari i les estructures lèxiques.

Anem a pautar el treball durant un mes.

-Podeu dedicar unes 3 sessions per setmana (unes 2 hores i mitja) seguint el horari escolar.

Els alumnes van a haver de treballar la unitat 5 fins a després de les vacances de Pasqua:

A raó de 3 sessions per setmana com hem dit abans.

Planning

1a setmana (del 23 al 27 de març)

-Escriure i aprendre el vocabulari nou a la llibreta d´anglés. Adjunte el vocabulari al final.

-classbook pages 51 and 52 (llibre)

-worksheets pages 51 and 52 (fitxes)

-Llegir i entendre les explicacions del passat simple del verb “TO BE”. (Vore la fitxa adjunta: grammar)

-reinforcement worksheet: was were- 1 (hi ha una carpeta adjunta amb estes fitxes)

2a setmana (del 30 de març al 3 d´abril)

-classbook pages 53 and 54 (llibre)

-worksheets pages 53 and 54 (fitxes)

-reinforcement worksheet: was were- 2

3a setmana (del 6 al 8 d´abril)

-classbook pages 55 and 56 (llibre)

-worksheets pages 55 and 56 (fitxes)

-reinforcement worksheet: was were- 3

Vacances (podeu fer activitats de la setmana 4)

4a setmana (del 20 al 24 d´abril)

classbook pages 58 and 59(llibre)

-worksheets pages 58 and 59 (fitxes)

-reinforcement worksheet: was were- 4

-read story pages 59 and 60

-worksheets pages 59 and 60

vocabulary

5th Primary 17th March 2020

Vocabulary unit 5

Places and people----------------------llocs i persones

supermarket---------------------------supermercat

library----------------------------------biblioteca

bookshop-------------------------------llibreria

cinema----------------------------------cinema

church----------------------------------esglesia

café-------------------------------------cafeteria

hotel------------------------------------hotel

museum----------------------------------museu

police station---------------------------comissaria

post office-----------------------------correus

restaurant-----------------------------restaurant

Sport Center--------------------------poliesportiu

job-------------------------------------treball

waiter/waitress--------------------------cambrer/a

actress/actor-----------------------------actriu/actor

scientist-----------------------------------científic

farmer-------------------------------------granger

cook----------------------------------------cuiner/a

student------------------------------------estudiant

football player---------------------------jugador/a de futbòl

secretary--------------------------------secretàri/a

nurse-------------------------------------enfirmer/a

doctor------------------------------------metge

Where were you at 11 o´clock?----------On estaves a les 11?

I was at the cinema----------------------Jo estava al cinema

Where was he at half past nine?--------On estava ell a les 9 i mitja?

He was at school--------------------------Ell estava en el cole

She was very nice-------------------------Ella era molt agradable

He was tall and thin-----------------------Ell era alt i prim

She wasn´t from Ireland-----------------Ella no era de Irlanda

He wasn´t short and fat------------------Ell no era baixet i gros

Where was he from?-----------------------D´on era ell?

He was from U.K.---------------------------Ell era del Regne Unit.

There´s a hotel where I live--------------Hi ha un hotel on jo vixc

Webs que poden interessar:

-oxfordplus.oupe.es (portal alumnes, però els pares són els que han de registrar-se)

-learnenglishkids.britishcouncil.org/es

Este planning és orientatiu, cada alumne pot organitzar-se el temps de treball segons disponibilitat.

Vorem si se poden enviar les respostes de les fitxes per a que cada xiquet/a puga autocorregir-se les activitats setmalment.

Per a qualsevol dubte o consulta podeu posar-vos en contacte amb mi a través de Itaca o bé a través del telegram del tutor/a.

Espere que esta informació vos siga de utilitat i que tot este episòdi passe ràpidament i acabe millor.

Salutacions

Maria José

P-D- Tinc documents amb activitats de reforç però he d´averiguar com vos les faig arribar. Gràcies per la comprensió.