Alumnat amb malalties cròniques

En compliment de la Resolució d’1 de setembre de 2016 de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, i de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública informem tota la comunitat educativa de quins són els documents que s’han d’adjuntar en cas de que algun alumne estiga dins dels supòsits previstos en l’esmentada resolució.

En el cas de que l’alumne requerisca d’una atenció mèdica específica, s’haurà de notificar al centre amb la corresponent sol·licitud.

En el supòsit que l’alumne necessite de l’administració d’algun tipus de medicació o d’atenció específica s’haurà d’emplenar la instància de Prescripció Mèdica per a l’administració de medicaments en temps escolar per part del facultatiu mèdic corresponent. Així mateix, en aquest últim supòsit el pare/mare/tutor haurà d’emplenar el Consentiment Informat. En els casos en que no es necessite de l’administració de cap medicació però es requerisca d’alguna atenció específica per part de l’alumne també s’haurà d’emplenar aquesta sol·licitud.