• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Comissió Permanent

19 de novembre de 2021 @ 8:00 - 17:00

A instància de la presidenta, se us convoca a la reunió de la Comissió Permanent del Consell Escolar de la Comunitat Valenciana, que tindrà lloc el propvinent dia 19 de novembre, a les 9.30 h. La reunió es realitzarà per videoconferència a través de la plataforma Webex habilitada per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, amb el següent.

ORDRE DEL DIA

1. Aprovació de l’acta de les sessions del 24 de setembre i del 6 d’octubre del 2021.
2. Elaboració del dictamen sobre el Projecte d’Ordre de……………………./2021 de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport per la qual es regulen les condicions i el procediment de sol·licitud i d’autorització de modificació de la jornada escolar en els centres sostinguts amb fons públics de segon cicle d’Educació Infantil i d’Educació Primària del sistema educatiu valencià.
3. Torn obert de paraula.

Mostra els detalls

Data: