Banc de llibres

El Banc de llibres es tracta del fons de llibres de text i materials curriculars constituït pels materials didàctics seleccionats o confeccionats pels equips pedagògics dels centres educatius per al desenvolupament dels currículums oficials dels cursos corresponents a les etapes educatives obligatòries, destinats a ser utilitzats per l’alumnat que participe en el programa de reutilització de llibres i material curricular.

Els informem que al finalitzar l’etapa d’Ed. Infantil les famílies de l’alumnat que va a promocionar a l’etapa d’Ed. Primària (també alumnat de nova incorporació) poden participar voluntàriament en el Programa Banc de Llibres de la Conselleria d’Educació.

Aquest programa està destinat a implicar a tota la comunitat educativa en un sistema que combina l’educació basada en valors socials, solidaris i ecoambientals amb l’estalvi econòmic de les famílies. Al formar part d’aquest programa rebran un xec-llibre per a l’adquisició de material curricular de llibres de text (no es podrà adquirir material fungible). En la página web de Conselleria tenen tota la informació:

Solicitud de participación en el programa de banco de libros por parte de las familias, del alumnado que quiera participar por primera vez – GVA.ES – Generalitat Valenciana

Les famílies interessades en participar en el Programa Banc de Llibres hauran d’omplir la següent sol·licitud:

Solicitud participación familias

Davant qualsevol dubte, poden contactar  amb el centre:

NOMÉS PER A L’ALUMNAT DE NOVA PARTICIPACIÓ, ÉS A DIR, ALUMNAT QUE PASSA D’INFANTIL 5 anys a 1r DE PRIMÀRIA, I TAMBÉ ALUMNAT NOUVINGUT AL CENTRE.