RETO

BIBLIOGRAFIA EDUCACIÓ EMOCIONAL INF I PRIM

ENLACE PÁGINA WEB RETO

ENLACE INSTAGRAM

RACÓ DE LA CALMA EN CASA:

Des de l’escola, a les nostres aules estem utilitzant el racó de la calma.

És un espai tranquil que tenim a classe on poden estar tranquils i on hi ha algun objecte per tal que qualsevol alumne o alumna el puga utilitzar quan està enfadat o nerviós i necessita un moment de tranquil·litat i relaxació per a tornar a la calma.

Des de casa, si voleu, podeu utilitzar algun raconet de la casa, per a utilitzar-lo com a racó de la calma. Pot ser a la seua habitació o en un altre lloc de la casa on puguen estar tranquils. Ha de transmetre harmonia tant per la posició del mobiliari com pels materials que trobem en ell.

Abans de començar a utilitzar l’espai, els hem de donar unes normes sobre com i quan utilitzar-lo, així com quina és la seua funció. Alguns xiquets i xiquetes ja l’utilitzen a l’escola, així que saben com utilitzar-lo.

Les normes solen ser:

– Estar allí quan necessitem calma

– En un ambient de tranquil·litat

– quan acabem repleguem els materials

Els materials que podem utilitzar són molt variats. Elegirem aquells que sabem que els agrada als nostres fills o filles. Vos donem moltes idees podeu col·locar els que vullgueu, però amb 3 o 4 objectes tindrem prou.

Material possible:

Plomes, catifa, coixins, peluixos, mosquiteres per a penjar del sostre, rellotges d’arena o aigua, conxes i palets de la platja, mandales per a pintar, pals de pluja, pilotes antiestrès, botella de la calma, etc.

L’ARBRE DELS DESITJOS

L’alumnat nouvingut del nostre centre ha realitzat l’activitat de l’arbre dels desitjos pegant el seu desig per al curs 2024-2025.

Creixem com a comunitat educativa!!!

A principi de curs també comencem amb el programa RETO i per a començar realitzem l’activitat de les felicitacions de les famílies als seus fills/es. Les famílies dediquen una frase bonica als seus fills/Es i en classe les compartixen amb el seu tutor/a i amb la resta de companys/es.

FELICITACIONS DE LES FAMÍLIES 3r B

FELICITACIONS DE LES FAMÍLIES 2n B

Creixem com a comunitat educativa!!!

LA CAIXA DELS “BESOS”