PRI3. Visita a l’Estadi de la Ceràmica

Vila-real, 27 de gener de 2020

L’alumnat de PRI3 ha gaudit d’un matí a l’Estadi de la Ceràmica, descobrint com és un estadi d’un equip de futbol professional. Han visitat grades, el terreny de joc, els vestidors, la sala de premsa… Per uns instants han pogut sentir la sensació de participar en una roda de premsa, fent tant de periodistes com d’entrevistats/es, tota una experiència. A més, han coincidit amb la visita del falcó, què el fan servir per mantindre allunyats als coloms i que no es mengen les llavors que replanten per tindre la gespa en perfectes condicions per als dies de partit.

Aquesta activitat, junt a altres en les quals participa també el centre, formen part del projecte “Club Groguet”, que el Villarreal C.F. desenvolupa per als escolars de la província.

Des del centre volem donar les gràcies al Villarreal C.F. per fer partíceps, de forma desinteresada, als i les nostres alumnes del seu projecte esportiu.

Propera activitat… la visita d’un jugador i una jugadora professionals dels corresponents primers equips al centre, per a que l’alumnat de PRI6 els entrevisten i compartisquen una vesprada amb ells. Us informarem més endavant de qui serà aquest/a jugador i jugadora que ens visitaran…

Cliqueu a l’enllaç o a la foto per veure el resum fotogràfic de l’activitat