EDUCACIÓ INFANTIL
EL PERÍODE D’ACOLLIDA A EDUCACIÓ INFANTIL
Informació d’utilitat per a les famílies que s’incorporen a l’Educació Infantil
Horari atenció a les famílies
Divendres de 12:30 a 13:30h
(Juny/setembre 13-14h)
*Recomanable concertar cita amb les tutores
Equip docent
INF-3A: Eva Sierra Suárez
INF-3B: Elena Sebastià García
INF-4A: Esther Robert Mayoral
INF-4B: Núria Casaus Gozalbo
INF-5A: Ana Rubert Ibáñez
INF-5B: Anabel Julian Fabregat
RECOLZAMENT: Verònica Sorribes García (Coordinadora) / Alicia Bueno Martínez
Pedagogia Terapéutica: Irene Palau Sáncez
Audició i llenguatge: Eva Vañó Espinosa
Atenció a les famílies: divendres 12:45 a 13:30h
(Juny/setembre 13:15 a 14h)
Sempre amb cita prèvia
Educació Infantil. Segon cicle (3-6 anys)
Un total de sis aules per als 3 grups d’alumnes de cadascuna de les dues línees del cicle, INF-3 anys, INF-4 anys i INF-5 anys, amb amplis espais comuns on es realitzen les distintes activitats educatives i on els xiquets i xiquetes disposen de tots els elements necessaris per assolir una formació bàsica sòlida al temps que es garanteix una interrelació personal entre el professorat del cicle i tots i cadascun dels alumnes del mateix.
El cicle d’Educació Infantil compta amb tots els elements necessaris per a què xiquets i xiquetes desenvolupen des de els coneixements més bàsics fins els més moderns. Els sistemes de treball del professorat es fonamenten en les més actuals tendències pedagògiques i didàctiques, com és la metodologia per projectes de treball, per tal d’oferir a l’alumnat del centre una educació d’alta qualitat. A més, l’anglès s’introdueix des d’INF-3 anys, d’acord amb el Programa Plurilíngüe d’Ensenyament en Valencià, al qual s’ha acollit el centre.
A més de les matéries instrumentals, bàsiques i imprescindibles, es presta especial atenció a la formació en les Teconologies de la Informació i la Comunicació (TiC), per considerar que avui en dia no hi ha una vertadera formació-educació de la persona si es desprecien els nous instruments tecnològics que s’incorporen continuament a la vida i rutina diaria. Els temps canvien ràpidament i la nostra escola pretén que els xiquets i xiquetes que la societat ens confia tinguen totes les possibilitats de formar-se d’una forma integral i a la vegada moderna.
Totes les aules estan dotades d’equip multimèdia, format per Pissarra Digital Interactiva (PDI), projector, ordinador i equip de so. A més es disposa d’altra PDI al hall de l’edifici per quan és necessari desdoblar els grups i d’un aula d’informàtica amb tretze equips, als qual l’alumnat assisteix desdoblant el grup.
- Hort escolar. Actualitat de la setmana (24/01/25)Vila-real, 24 de gener de 2025 Aquesta setmana l’activitat a l’hort s’ha centrat en regar els cultius: les carxoferes i les fabes. A més a més, alguns grups han netejat les zones de l’hort en què havien caigut fruits. No ens hem oblidat de regar altres zones del centre com són la zona de plantes …
- Projecte mediambiental: Pesem els residus de l’escola24 de gener de 2025 Seguim amb les activitats del projecte mediambiental. A partir de hui, cada divendres, una classe d’Educació Primària s’encarregarà de fer el pesatge del plàstic i cartró dels contenidors que disposem al centre. A continuació, els dipositarem directament als contenidors de reciclatge dels voltants del centre.
- Activitats del Centre de Salut a l’escola. PRI 3/4/Vila-real, 17 de gener de 2025 Continuem amb les activitats trimestrals en col·laboració amb el centre de salut del barri, abordant tot un seguit de tallers de diferents temàtiques relacionades amb la salut. Des de pediatria, Maria, infermera pediàtrica i Virginia i Eli, pediatres del Centre de Salut Dolores Cano Royo, Barri del Pilar, han …
- Activitats nadalenques: Cursa no competitiva de Nadal i celebració campanadesVila-real, 20 desembre 2024 Per finalitzar el trimestre i acabar l’any 2024, al matí, l’alumnat d’Educació Infantil i de PRI1/2, han entregat les seues cartes al patge reial, mentre que l’alumnat de PRI3/4/5/6, han participat a la cursa no competitiva que el centre ha organitzat. El recorregut ha començat fora del centre, al parc, i …