BENVINGUTS I BENVINGUDES  A LA BIBLIOTECA ESCOLAR

Si has fet clic en aquest enllaç serà perquè tens curiositat per saber com funciona la biblioteca d’aquest centre.

Doncs bé, la Biblioteca del Botànic està oberta per a tothom, pares/mares i alumnes que vulguen gaudir amb la lectura. La lectura no sols ens proporciona informació sinó que ens forma, ens educa, creant hàbits de reflexió, anàlisi, esforç, concentració. Ens proporciona coneixements i ens fa més eficients i competents en el món laboral. Millora la nostra expressió oral i escrita i fa que el nostre llenguatge siga més fluid. Ens facilita entendre millor el pensament dels altres i ens possibilita la capacitat de pensar.

Gràcies a ella ens tornem persones més tolerants, amb menys prejudicis, més lliures, amb més personalitat,…

Llegir és un hàbit molt saludable que es pot practicar en qualsevol lloc , situació o moment. Ens permet allunyar-nos de la realitat, conèixer llocs, gents, cultures, experiències i costums. Obrir un llibre ens permet volar, bussejar, ser un ocell o tal volta un tauró, en definitiva , ens permet deixar anar la nostra imaginació per gaudir una estona.

La biblioteca del centre està a disposició de tota la comunitat escolar, no sols per l’alumnat, sinó que també les mares i els pares poden fer-ne ús. Al llarg dels últims cursos, s’ha anat ampliant el catàleg destinat a pares i mares.

L’horari de préstec per a pares i mares és en DIMECRES de 15:30 a 16h

Cada alumne i alumna d’Educació Primària, així com cada pare/mare que ho sol·licita, disposa d’un carnet lector per així poder accedir al préstec bibliotecari.

Biblioteca de centre: Servei de préstec a mares i pares

És molt important crear uns bons hàbits lectors, i aquest hàbit comença a casa.

Els pares han de ser MODELS, i per a ser-ho els hem de donar recursos, facilitar-los també el contacte amb la lectura. Per això, des de fa uns anys el nostre centre obri les portes de la nostra biblioteca a les famílies, d’aquesta manera els pares i mares es poden apropar i consultar els llibres que hi han. Tenim un espai de la biblioteca dedicat als pares i mares, en ell poden trobar molts llibres: contes per explicar-los als xiquets, llibres que els podem ajudar per a l’educació i criança dels seus fills i també altres per a gaudir de la lectura. I sobretot oferint-los llibres en valencià.

Aquest curs l’horari de prèstec per als pares i mares serà en DIMECRES DE 15:30 A 16h , durant els mesos d’octubre a maig. Vos desitgem a tots i totes una bona lectura!

La mascota de la biblioteca