UNA EXPOSICIÓ REIVINDICA LA CONTRIBUCIÓ DE DONES PIONERES

Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, els departaments de Tecnologia, Informàtica, Matemàtiques i Ciències Naturals, així com l’aula UECO, han participat en la proposta del departament de Geografia i Història per a identificar dones d’arreu del món i reconèixer les seues aportacions en aquestes disciplines. Amb aquest objectiu, l’alumnat ha investigat i ha seleccionat dones i, en molts casos, les ha presentat en primera persona.

El resultat ha estat una mostra de nombroses dones de diferents períodes històrics que, a nivell local, estatal i internacional, han destacat per la seua lluita i les seues aportacions en l’àmbit de la investigació científica i tecnològica.

Simone Veil, Marie Curie, Ada Lovelace, Margarita Salas, Jane Goodall, Clara Campoamor i Clara Zeltkin, entre moltes d’altres, ja formen part de l’imaginari col·lectiu del nostre alumnat.

Aquesta exposició forma part de l’esforç que, com a comunitat educativa, fem per superar les desigualtats de gènere encara existents i reivindicar el paper de les dones, en totes les esferes de la vida, al llarg de la Història. La nostra intenció és anar incorporant cada any més dones, i de més àmbits, a aquesta selecció.

L’alumnat dels diferents grups podrà visitar la mostra al llarg d’aquesta setmana a la sala d’actes.