• 2n d’ESO assistix a l’obra de teatre “Mentira”, de Care Santos
    L’alumnat de 2n de l’ESO ha anat al teatre a veure l’obra “Mentira”, de Care Santos, novel·la juvenil que han llegit i treballat en la 2na avaluació en la matèria de Llengua Castellana i Literatura. L’activitat va tindre molt d’ exit i ha suposat un fermall molt apropiat per a tancar de forma significativa l’experiència lectora d’aquest trimestre.
  • “La ratonera” TREBALLS 2n ESO
    En aquesta primera avaluació, 2n d’ESO ha realitzat la lectura dramatitzada de l’obra de teatre La ratonera, d’Agatha Christie, des de l’assignatura de Castellà. A més dels col·loquis sobre la figura de l’autora, l’anàlisi de l’obra, el gènere del misteri, la posada en escena, etc., de forma complementària, part de l’alumnat ha confeccionat una “caixa-llibre” amb activitats plàstiques, d’investigació i composició escrita amb resultats sorprenents. Aquests són alguns dels treballs tan extraordinaris que l’alumnat ha fet. Són uns artistes!!!!