AULA EMPRÉN

Considerem que l’IES Francesc Ferrer i Guàrdia ha de funcionar com un epicentre dinamitzador del desenvolupament emprenedor i social.

Els objectius generals amb el projecte Emprén són:

Sensibilitzar a la comunitat educativa sobre l’emprenedoria.
Consolidar les “soft skills” en l’alumnat.
Crear un espai físic on es puguen desenvolupar activitats d’emprenedoria.
Crear una xarxa de col·laboradors externs amb projectes d’aprenentatge servei amb el comerç de Benimaclet.
Generar experiències reals d’emprenedoria, com concursos, escape rooms, etc
Generar un equip de treball integrat per personal docent per a la investigació i l’elaboració de materials didàctics destinats al foment de les habilitats emprenedores en la Formació Professional i en educació secundària i batxillerat.

Entrega PREMI a Sandra Lluch Cabrero com a guanyadora del concurs de logotip per a l’aula EMPRÉN. Enhorabona!!

TALLERS FORMACIÓ LEGOS SERIOUS PLAY PER AL PROFESSORAT

L’ús de LEGOS permet a l’alumnat modelar i prototipar les seues idees de negoci . Ajuda a establir comunicació, resoldre problemes i idear. S’han realitzat jornades per a formar al professorat en l’ús d’aquestes eines.

L’objectiu és traslladar aquest coneixement a l’aula i utilitzar-lo per a fomentar el pensament crític, reflexionar i resoldre problemes i generar idees.

I FIRA D’EMPRENEDORIA IES FERRER I GUÀRDIA

El passat dimarts 20 de juny de 09.00 a 12.00 hores a l’AULA EMPRÉN vam celebrar la I Fira d’Emprenedoria de l’IES FERRER i GUÀRDIA per a donar visibilitat als projectes d’empresa que l’alumnat de 4t d’Iniciativa Emprenedora i de 1r de Batxillerat de la matèria Gestió de projectes d’emprenedoria ha treballat al llarg del curs.

Aquesta activitat s’ inclou dins del Programa Emprén de la xarxa Novigi que tenim implantat a l’IES.

Aquesta jornada té per objectiu fomentar l’emprenedoria en el nostre alumnat: reconeixem l’excel·lència de l’alumnat que aporti idees de negoci: originals, amb caràcter innovador i diferenciador, viables i sostenibles, que contribueixin als ODS i presentades amb un discurs de qualitat i seguint la tècnica de l’Elevator Pitch i amb un jurat d’excel·lència.