Projecte Aprenentatge Servici-Centre de Dia La Puríssima, Benimaclet 2017

“PEDRA, PAPER I TISORA: HISTÒRIES D’UNA VIDA és un projecte d’Aprenentatge Servici entre els residents de la Puríssima (centre de dia de persones majors de Benimaclet) i l’alumnat de 3r ESO de l’IES Ferrer i Guàrdia, coordinat a través de les matèries de Socials i Educació Física.

L’objectiu és millorar les relacions, el respecte, el coneixement mutu i l’empatia entre generacions, a través de jocs lúdics tradicionals i entrevistes sobre la vida dels residents.

Durant el mes de maig el nostres alumnes van visitar la residència compartint vivències amb les persones majors del Centre de Dia. En l’institut es treballen els continguts relacionats amb els aprenentatges que es volen adquirir a través de l’activitat. L´últim dia es va celebrar una festa de clausura on ballarem tots junts i es va fer entrega als residents del seu llibre de vida, una biografia personal.”