Tota la informació referent a l’admissió i matrícula per al curs 2024-2025 en el menú de Secretaria (admissió i matriculació).

BEQUES MENJADOR ESCOLAR

CURS 2024-2025

AJUNTAMENT DE QUART DE POBLET

El Departamento de Servicios Sociales del Ayuntamiento de Quart de Poblet os informa que se abre el plazo para solicitar las ayudas de comedor escolar curso 2024/2025 desde el 1 de mayo hasta el 31 de mayo de 2024.

VÍDEO RESUM DEL DIA DE CONVIVÈNCIA

EL CEIP LA CONSTITUCIÓ PARTICIPA EN MUSIQUEANDO

Dijous passat 25 d’abril l’alumnat de 1r i 2n de primària del CEIP La Constitució va participar en Musiqueando 2024 #nosimportalamusica. Una iniciativa de la Confederació d’Associacions d’Educació Musical de l’Estat Espanyol (COAEM) l’objectiu del qual és traure la música fora de les aules, per a mostrar i sensibilitzar de la importància de l’educació musical en tots els àmbits del sistema educatiu.

VÍDEO RESUM DEL DIA DE L’ESPORT

MENÚS MENJADOR

MAIG 2024

INAUGURACIÓ DEL NOU CURS ESCOLAR 2023-2024

Dilluns passat 11 de Setembre el Conseller d’Educació, l’Honorable José Antonio Rovira va visitar el CEIP La Constitució per a inaugurar el nou curs escolar 2023-2024 a la Comunitat Valenciana.
Per al nostre centre ha sigut un honor l’haver sigut triat el centre de tota la Comunitat Valenciana on inaugurar oficialment el nou curs escolar.

Tota la informació i les fotos en el següent enllaç: