I JORNADA “JO TAMBÉ VAIG ESTUDIAR EN EL TIRANT”

Dimecres que ve 27 de març, el nostre centre acull la I Jornada “Jo també vaig estudiar en el Tirant”, amb la següent organització:

• A les 9:30h, l’equip directiu donarà la benvinguda als antics alumnes de l’IES Tirant lo Blanc.
  • De 10 a 11h, esmorzar per als exalumnes preparat per l’alumnat de FPB Cuina de l’IES Tirant lo Blanc.
  • A les 11h, en el Saló Marta Expósito, els antics alumnes del Tirant compartiran com va ser el seu pas per l’institut, de quina promoció són i quina va ser la trajectòria acadèmica i professional de cadascun d’ells.

Hem preparat una jornada motivadora per a tot l’alumnat de batxillerat, perquè els nostres xics i xiques puguen conéixer de primera mà diferents experiències i les trajectòries personals i professionals d’alumnes que també van viure la seua adolescència en Tirant.