Admissió i matrícula

1. CALENDARIS D’ADMISSIÓ PER AL CURS 2024/25

CALENDARI ADMISSIÓ INFANTIL, PRIMÀRIA, ESO I BATXILLERAT

CALENDARI ADMISSIÓ FP

2. QUI PARTICIPA EN EL PROCÉS D’ADMISSIÓ?

• Tots els alumnes que es matricularan en 1r ESO que no van confirmar termini en el seu centre d’adscripció. Els col·legis adscrits al nostre centre són CEIP Alcudia, CEIP Mariano Benlliure i CEIP Sanchis Guarner. (Del 4 al 10 de juny 2024)
  • Els alumnes que es matricularan en qualsevol altre curs d’ESO (2n, 3r o 4t ESO) procedents d’un altre institut diferent al Tirant lo Blanc. (Del 4 al 10 de juny 2024)
  • Tots els alumnes que es matricularan per primera vegada en el Tirant en 1r FPB, en qualsevol dels cicles que s’impartixen en el centre: Informàtica d’oficina i Restauració i Cuina. (Del 24 de maig al 3 de juny 2024)
  • Aquells alumnes que, havent cursat 1r FPB en un altre centre diferent a l’IES Tirant lo Blanc, desitgen matricular-se en el nostre institut per a fer el segon curs de qualsevol dels dos cicles de FPB que tenim. (Del 24 de maig al 3 de juny 2024)
  • Tots els alumnes que es matricularan en 1r Batxillerat, tant els que van cursar 4t ESO en el nostre institut com els que el van cursar en un altre. (Del 4 al 10 de juny 2024)
  • Els alumnes que es matricularan en 2n Batxillerat que van cursar 1r Batxillerat en un altre centre diferent al Tirant lo Blanc. (Del 4 al 10 de juny 2024)
  • Tots els alumnes que es matricularan per primera vegada en el Tirant en el primer curs de qualsevol dels cicles formatius de grau superior que s’impartixen en l’institut: Guies turístics, Agències de viatge i Gestió d’allotjaments. (Del 24 de maig al 3 de juny 2024)
  • Els alumnes que es matricularan en el segon curs de qualsevol dels cicles formatius de grau superior que s’impartixen en l’institut (Guies turístics, Agències de viatge i Gestió d’allotjaments) procedents d’un altre institut diferent al Tirant lo Blanc. (Del 24 de maig al 3 de juny 2024)

3. ADMISSIÓ TELEMÀTICA

Des del dia 24 de maig fins al 3 de juny es pot realitzar el procés d’admissió per a fP Bàsica i Cicles formatius. Podeu punxar en ESTE ENLLAÇ per a arribar a la Web de Telematrícula.

Des del dia 4, i fins al 12 de maig, els alumnes de 4t ESO ja podeu començar amb el procés d’admissió per a 1r Batxillerat. Podeu punxar en ESTE ENLLAÇ per a arribar a la pàgina web de la Telematrícula.

Recordeu que tot l’alumnat que vulga matricular-se en 1r Batxillerat (independentment del centre on cursa 4t ESO) ha de realitzar l’admissió, encara que vulga romandre en la seua mateix centre en Batxillerat.

Recordeu també que l’alumnat de 6é Primària que pertanga a centres NO ADSCRITS al Tirant també ha de participar en el procés d’admissió per a poder matricular-se en nostre centre en 1r ESO. Podeu punxar en ESTE ENLLAÇ per a arribar a la pàgina web de la Telematrícula.

Trobareu tota la informació, calendaris i instruccions en el següent ENLLAÇ.

4. DE QUE OPTATIVES EM PUC MATRICULAR?

En breu, trobareu ací tota la informació sobre les optatives oferides per al curs 2023/2024.

5. CALENDARI DE MATRICULACIONS PER AL CURS 2024/25

Pròximament, us deixarem ací el calendari de matrícula per al curs 2024/25.

6. DOCUMENTS DE MATRÍCULA TELEMÀTICA PER AL CURS 2024/25

Ací tindreu pròximament l’enllaç als documents per a la matriculació telemàtica. Punxeu en el botó per a llegir les instruccions:

Una vegada llegides i emplenades les instruccions, trobareu en ESTE ENLLAÇ la resta de documentació a emplenar. Recordeu que heu de descarregar els documents, emplenar-los i firmar-los digitalment. Després, els envieu tots (al costat de la resta de documents necessaris) al correu 03012773@edu.gva.es o 03012773.secretaria@edu.gva.es.