COMENCEM!!

El dia 1 de setembre l’IES Tirant lo Blanc obri les seues portes de nou per a donar la benvinguda al curs 2022/23.

Volem informar les famílies del nostre benvolgut alumnat que el pròxim dia 7 de setembre a les 19 hores tindrem una reunió telemàtica per a explicar alguns aspectes relacionats amb l’organització i el funcionament del centre. Penjarem l’enllaç a la reunió per la web del centre dos hores abans de la reunió.

La publicació dels llistats per a comprovar el grup en el qual es troben els vostres fills/-as es realitzarà el divendres 9 de setembre en els taulers d’anuncis que veureu en l’entrada del centre. A les 9h es publicaran els llistats de l’alumnat d’ESO, a les 10h els de Batxillerat i a les 11h els d’FP.

Les classes començaran el 12 de setembre i l’entrada al centre es realitzarà de manera escalonada a diferents hores. En l’entrada del centre estarà esperant el tutor/-a de cada grup, qui guiarà a l’alumnat a la seua aula de referència.

Us recordem que tota esta informació la trobareu detallada en esta web:

• Espai famílies: calendaris d’inici de curs, plans del centre, horaris de publicació dels llistats, horaris de presentacions dels grups del dia 12, fitxa d’inscripció en els esports extraescolars, document per al canvi d’optatives.
  • Menú lateral: instruccions de lliurament del material del Banc de llibres, llibres de text per al curs.

Al llarg de la setmana, i fins al dia de la reunió de l’equip directiu amb les famílies, anirem actualitzant la web amb més informació necessària per al començament de les classes.

BENVINGUTS!!