Classes FEMESCOLA de l’Ajuntament

A partir de la setmana vinent es posarà en marxa el programa FEM ESCOLA de l’Ajuntament d’Elx l’objectiu de la qual és compensar desigualtats i facilitar l’accés a col·lectius més vulnerables a activitats de reforç escolar, sense cap cost per a les famílies. El programa es concreta en classes de repàs a les vesprades en el propi institut de 1r ESO, 2n ESO, Inglés Oral de nivell A1 i ensenyament de les llengües oficials per a alumnat nouvingut. El programa FEM ESCOLA donarà prioritat a alumnat amb pocs recursos econòmics, que mostren interés i amb necessitats a causa de mancances curriculars.

Punxeu en este enllaç per a descarregar la sol·licitud de participació.

S’ha d’emplenar i enviar l’autorització firmada al correu 03012773.secret@gva.es o presentar-la en la Secretaria del centre abans del 14 de gener de 2022. S’enviarà un correu de confirmació al correu electrònic facilitat en cas de ser acceptada la seua sol·licitud a participar en el programa.