Adrián, en la Ruta Quetzal

Adrián Fabuel Maluenda, alumne de l’Estellés, ha gaudit de la Ruta Quetzal 2024 que, a més d’un viatge, és una expedició “iniciàtica”, “il·lustrada” i “científica” en la qual es mesclen l’educació en valors, la cultura i l’aventura. És un dels 200 joves seleccionats de totes les comunitats espanyoles, per a recórrer Espanya i Portugal en una expedició que els ha portat a descobrir la cultura de tots dos països, a través dels homes i dones que van ser les seues més importants protagonistes, i commemorant els aniversaris d’alguns dels esdeveniments que van escriure les pàgines de la seua història.

Després de tretze dies d’expedició, Adrián i els seus companys i companyes han culminat el seu viatge a Santiago de Compostel·la (fotos).

Adrián és una alumne responsable, amb excel·lents rendiment acadèmic i capacitats, educat i amable que l’any pròxim iniciarà en el nostre centre primer de batxillerat de ciències.

Enhorabona, Adrián, magnífica aventura !