Visita a les instal·lacions del IES Jaume I i al Fòrum dels Treballs del Futur organitzat a Ontinyent

L’alumnat de 4t d’ESO més enfocat als Cicles Formatius, amb companyia de part dels alumnes de FPB, van assistir aquest passat divendres 26 de gener a l’IES Jaume I d’Ontinyent. El Cap d’Estudis Gustavo Climent ens va acompanyar i ens va ensenyar totes les instal·lacions del Centre de les diferents famílies professionals que tenen implantades. El nostre alumnat es va quedar molt impressionat de la qualitat d’aquestes instal·lacions i agraïm enormement les explicacions realitzades de part de tot el professorat del Centre involucrat, així com del Cap d’Estudis.

Posteriorment, visitarem i participarem en el Fòrum dels Treballs del Futur que es trobava a la Sala Gomis, activitat organitzada per ACTAIO i en la que participaven diverses empreses de la Comarca de la Vall d’Albaida. Després de la visita als stands de les empreses, tingué lloc una xicoteta ponència-col·loqui a la cafeteria de la Sala Gomis de la mà de l’Agent d’Innovació Alicia Olcina.

Vos deixem una sèrie de fotos de diferents moments les visites realitzades. Es poden vore en gran fent clic sobre la imatge.