PROVA CANGUR 2024

Aquest dijous 21 de març els nostres alumnes han participat en la 𝐏𝐫𝐨𝐯𝐚 𝐂𝐚𝐧𝐠𝐮𝐫, prova realitzada a la Seu d’Alcoi del Campus de la Universitat Politècnica de València.
Aquesta activitat és una prova per nivells, en la que participen alumnes des de 3r d’ESO, fins a 2n de Batxillerat i es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes i atraure el màxim nombre de centres i d’alumnes.

Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema. Els participants i les participants, que es reuneixen amb companyes i companys d’altres centres i d’arreu d’Europa en la mateixa data, tenen un temps d’una hora i un quart per a trobar “el gust” per les matemàtiques.

Fes clic sobre les imatges per a veure-les en gran.