Jornada d’Arts Escèniques al Centre Cultural Polivalent

Passat divendres vam dedicar la jornada a les Arts Escèniques. En primer lloc, ballàrem i cantàrem al ritme de “Teen BeachMovie“, un fresc i jovenil musical preparat per l’alumnat de l’optativa d’Anglés Oral. A continuació, els alumnes de Teatre de 1r d’ESO van fer un homenatge al Dia de la Dona Treballadora, amb l’obreta “Fàbrica de camises“, ambientada en el drama històric de la fàbrica cremada a Nova York en 1911. Per a rematar la jornada, els estudiants de Teatre de 4rt d’ESO van posar escena una versió de “El Lazarillo de Tomes“, actualitzada i molt divertida.

Tota la indumentària que es va utilitzar en l’obra de “Teen Beach Movie” va ser creada específicament pels alumnes tutoritzats pels professors del Cicle Formatiu de Grau Superior de “Vestuari a Mida i d’Espectacles” i el Cicle Formatiu de Grau Mitjà de “Confecció i Moda”. Volem donar-los les gràcies per la gran feina realitzada!!

Gràcies a tots els assistents, als actors, a les directores, Marga Cloquell i Ana Llopis, i a tots aquells que han fet possible l’èxit d’estes activitats. Visca el teatre!

Teen BeachMovie” – Vídeo del teatre realitzat per alumnat de l’optativa d’Anglés Oral.
Fàbrica de camises” – Vídeo de l’obreta interpretada pels alumnes de Teatre de 1r d’ESO que van fer un homenatge al Dia de la Dona Treballadora.
El Lazarillo de Tomes” – Versió divertida i actualitzada de la famosa obra anònima interpretada pels estudiants de Teatre de 4rt d’ESO.