Lliurament de notes de 1r a 4t d’ESO

D'interès per a tot l'alumnat d'ESO. Calendari de lliurament de notes

L'alumnat d'ESO vindrà al centre a l'hora que li correspon per a recollir el butlletí de notes, l'informe individual valoratiu i informació sobre la matrícula. A més, haurà de lliurar els llibres de text al tutor/a si pertany al Banc de llibres.
Tota esta documentació es lliurarà a l'alumnat de Batxillerat i Cicles Formatius per mitjans electrònics.
S'ha definit un horari per cognoms per tal de no fer coincidir un gran nombre d'alumnes. Si feu clic sobre la imatge, s'obrirà en gran.

Fase 2 – Activitats presencials amb cita prèvia

Muro d’Alcoi, a 29 de maig de 2020

Estimades famílies,

A partir del dilluns 1 de juny entrem en fase 2 i, segons la RESOLUCIÓ de 26 de maig de la SAEFP, tots els centres a què fa referència aquesta resolució continuaran amb la formació a distància que desenvolupen des que es va suspendre l’activitat educativa presencial fins a la data de finalització del curs 2019-2020 en cadascun dels ensenyaments i etapes educatives.

Tanmateix, l’alumnat del centre pot sol·licitar una cita prèvia amb algun membre del professorat per activitats específiques presencials com tutories individuals, resolució de dubtes i lliurament o recepció de materials.

A més, per a l’alumnat que acaba cicle com és el de 4t d’ESO, 2n FP Bàsica, 2n de Cicles Formatius i 2n de batxillerat, es podrà concertar una cita prèvia amb l’orientadora amb la finalitat de facilitar-los orientació acadèmica i professional.

Per a l’alumnat de 2n de Batxillerat, s’organitzaran grups reduïts per tal de reforçar les competències clau que siguen imprescindibles per a les proves PAU. L’horari ja s’ha passat a l’alumnat per part dels tutors. Totes les activitats a què es fa referència seran de caràcter voluntari per a l’alumnat.

Per part del professorat no tindran obligació d’incorporar-se en la Fase 2 el personal docent de risc i el que tinga a càrrec seus fills o filles menors de 13 anys, discapacitats o persones majors dependents.

Per tal de sol·licitar una cita prèvia amb el professorat, l’alumnat haurà d’enviar un correu electrònic a l’adreça del/la professor/a que es troba a la web de l’institut a l’apartat https://portal.edu.gva.es/iesserramariola/es/padres-y-alumnado/tutorias/  i el/la professor/a li comunicarà l’hora de la reunió presencial. No tingueu en compte l’horari establert per a l’atenció a famílies perquè ara ja no està vigent.

El centre estarà obert per a realitzar les activitats indicades en la fase 2 des de les 9 a les 13h. L’alumnat ha de vindre al centre sol i amb mascareta.

Salutacions,
L’Equip directiu de l’IES SERRA MARIOLA

Entrevista a Jordi Prats en “El Nostre”

El turisme es recuperarà, ha deixat de ser un luxe per a convertir-se en una necessitat

Jordi Prats, professor del cicle superior de turisme de l’IES Serra Mariola, ha sigut entrevistat per Francesc Gisbert per al periòdic “El Nostre”. Ací podem llegir un resum:

-Qué s’estudia al Cicle de Turisme a l’IES Serra Mariola de Muro?

– Al cicle estudiem una sèrie de mòduls que tracten de formar els nostres estudiants per inserir-se en un mercat laboral dinàmic i ampli. Des de la història de l’art, idiomes, màrqueting, protocols, oficines d’informació turística, i principals productes turístics, etc.

Un dels grans al·licients per als nostres alumnes és la realització d’estades formatives en empresa de 400h de duració, es converteixen en una primera experiència laboral per a la majoria dels alumnes i en una oportunitat de trobar feina en les mateixes empreses on realitzen la formació.

– Quines eixides professionales té?

– Moltes! Fonamentalmen en empreses d’indústria turística, com empreses de guies, hotels, agències, assistència en aeroports, estacions de trens… I, també en oficines d’informació turística i organismes públics.

– Com creus que afectarà la situació actual a la forma d’entendre el turisme?

– La indústria turística sempre s’ha caracteritzat per la seua ràpida adaptació a les circumstàncies canviants, per això, no tenim cap dubte, que en aquesta ocasió no serà diferent.

Treballs dels alumnes a Wonder Ponder

L’alumnat de Filosofia ha participat en la iniciativa de Wonder Ponder “Me pregunto: Autoentrevistas desde el confinamiento”. El projecte Wonder Ponder, és un programa de Filosofia visual per a xiquets i adolescents aquesta iniciativa de l’autoentrevista té com a objectiu que reflexionen sobre la situació actual i deixen volar la imaginació i la creativitat en este mini projecte.

Destaca el treball de Miguel Oltra de 1er de batxillerat per fer l’entrevista en format vídeo, però també s’han publicat altres treballs com el d’Arnau González Pèrez i Alejandro Santamaría.

A la web de Wonder Ponder podem vore tots els treballs:

https://www.wonderponderonline.com/me-pregunto-autoentrevistas

INFORMACIÓ SOBRE LA FINALITZACIÓ DEL CURS 2019/2020

 

1. Introducció

La Conselleria ha publicat una norma que regula aspectes relatius als programes de les diferents assignatures, criteris d’avaluació, promoció de curs i titulació, programes de reforç per al curs 2020-2021 i altres, de vegades molt tècnics.

El present document resumeix les qüestions més rellevants que afecten l’alumnat. Si es necessita una informació més completa o algun aclariment es pot:

Veure la Resolució de 4 de maig de la Secretaria Autonòmica d’Educació i Formació Professional

2. Treball de l’alumnat durant el tercer trimestre

Les activitats durant l’últim trimestre del curs es centraran fonamentalment en:

  • Consolidar els aprenentatges realitzats en els dos primers trimestres.
  • Fomentar les rutines de treball i mantindre l’hàbit d’estudi.

El professorat adaptarà les programacions a les circumstàncies actuals i seleccionarà els continguts que es consideren més rellevants o els que es consideren imprescindibles per a l’alumnat.

L’alumnat té l’obligació de mantindre’s en contacte amb el seu professorat i enviar les activitats que si li encomanen. L’actitud i treball serà ponderada per a la superació de les distintes assignatures i per la promoció de curs o l’obtenció del títol.

L’alumnat que tinga matèries pendents d’anys anteriors o alguna avaluació suspesa del present curs convé que sol·licite al seu professorat tasques (com ara dossiers, treballs o altres) per tractar de recuperar-les.

3. Avaluació

L’avaluació es farà de forma global i continuada. Els elements principals seran:

  • Les notes del 1r i 2n trimestre, que tindran el valor principal.
  • El treball realitzat durant el 3r trimestre, que podrà millorar les notes del 1r i 2n, d’acord amb els criteris dels diferents departaments.

4. Promoció o repetició de curs

La promoció de curs serà la norma general, però aquesta decisió no suposa l’aprovat de les diferents matèries. És molt important treballar per aprovar el major nombre possible de matèries, ja que el curs 2020-2021 pot ser molt complicat si se’n tenen moltes pendents, que hauran d’estudiar-se i recuperar-se a través d’un pla de reforç, basat en l’informe individual -que emetrà el professorat- de la feina realitzada per l’alumnat.

Encara que la repetició siga excepcional, això no vol dir que tot l’alumnat passe de curs: dependrà del que haja fet en les dues primeres avaluacions, i de l’esforç i el treball que haja dut a terme durant el tercer trimestre.

5. Titulació (4t d’ESO, Batxillerat i Formació Professional)

La norma general és que l’alumnat obtindrà la titulació, però això no serà automàtic, sinó que la decisió es prendrà en l’avaluació final, ponderant els aspectes següents:

  • Els resultats de les avaluacions del 1r i 2n trimestre.
  • Les possibilitats de seguir amb èxit el curs següent.
  • L’actitud de treball durant el 3r trimestre.
  • El nombre d’àrees suspeses.

6. Avaluacions extraordinàries

Enguany 1r, 2n i 3r de la ESO, i 1r de CFPBA  no tindran avaluacions extraordinaris en Juliol. Però els alumnes que no hagen superat alguna assignatura dels següents grups: 2n CFBA, 4t ESO, 1r i 2n BAT, 1r i 2n de CFGM i 1r i 2n de CFGS hauran de fer l’avaluació extraordinària,

El calendari de les avaluacions extraordinàries el publicarem el més aviat possible,

Treballs de degradació tonal dels alumnes de 1r d’ESO

Encara que des de casa els nostres alumnes estan gaudint de la Plàstica com veiem en aquesta mostra de treballs de color a on el nostre alumnat de
1r de l'ESO ha treballat la degradació tonal, estem molt orgulloses de tots ells i esperem que l'expressió plàstica estiga ajudant-los en aquests dies.
Unaͣ aͣbrͬaͣçaͣdͩaͣ aͣ tͭoͦtͭs iͥ tͭoͦtͭeͤs !!

NOVETATS Web Família: APP per a mòbils i millores en la versió web

Naix Web Família en format APP, facilitant l’ús de l’aplicació des del mòbil de l’eina de comunicació a distància entre el professorat i les famílies i els alumnes, per la qual cosa serà possible rebre notificacions “push”.

  • Les famílies la poden descarregar per a Android des de hui, 12 de maig, en Google Play.
  • Properament estarà disponible per a iOS en AppStore.

Igualment, la versió web tradicional disposa de nova versió que inclou millores associades amb la seguretat, subscripcions a novetats, i la possibilitat de rebre missatges formatats i enllaços a documents que els docents vulguen compartir amb el seu alumnat

Durant aquestes setmanes d’estat d’alarma, s’han donat d’alta més de 200.000 nous usuaris en Web Família. Actualment, més de 400.000 persones estan utilitzant la WF2 per a relacionar-se amb el seu centre educatiu, en la línia del Pla MULAN.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies