L’IES SERRA MARIOLA ELABORA UN VÍDEOCLIP SOBRE EL POEMA “EL POBLE”

Alumnes de l'IES Serra Mariola van introduir la presentació de la novel·la pòstuma del mestre murer Joan Jordà, La placeta de les xiques, en la Festa del Llibre de Muro. Una representació d'alumnes de 4t d'ESO van oferir un recital de poesia als assistents.

Es tracta d'una mostra del taller d'expressió poètica del projecte "Poesia a l'aula i a la vida". Per al recital, van triar una mostra de poemes de l'autor murer Joan Jordà. Durant l'acte, es va estrenar el vídeoclip elaborat pels alumnes, en què el cantant Andreu Valor ha musicat en exclusiva el poema més emblemàtic de Joan Jordà, "El poble". El vídeoclip és un homenatge a la poesia i també a tots els pobles de les comarques del Comtat, en especial, als que envien alumnes a l'IES Serra Mariola de Muro. Una mostra del caràcter integrador del centre.