L’IES Serra Mariola a les Jornades EMPRÉN celebrades a Alcoi

Aquest passat dijous 9 de febrer es van celebrar a l’Àgora d’Alcoi les IV Jornades del Programa Empren, organitzades per la Direcció General d’FP. La jornada està enfocada a fomentar la cultura emprenedora entre l’alumnat i dinamitzar els Centres, mitjançant la implantació d’iniciatives emprenedores. També es busca utilitzar metodologies actives d’educació i potenciar aspectes com la creativitat, la innovació i l’autogestió de l’alumnat.

La jornada compta amb la participació de 105 centres de la Comunitat Valenciana, entre ells l’IES Serra Mariola i diferents centres d’Alcoi i de la província d’Alacant, València Sud i València Capital. Aquesta ha disposat de la presència del director general de Formació Professional i Ensenyaments Règim Especial, Manuel Gomicia, i del regidor d’Ocupació, Empresa i Formació, Alberto Belda. Pel que fa al nostre Centre, assistiren el Coordinador del Programa Emprén, Pepe Vicedo, i el Cap d’Estudis de FP, Rafael Molines.

Continuarem innovant i apostant per una educació motivadora i de qualitat!