L’IES SERRA MARIOLA I EL PROJECTE FEM TEATRE

L’IES Serra Mariola continua amb el projecte “Fem Teatre”. Es tracta d’una iniciativa en què col·laboren els departaments de llengües.

Per mitjà de l’aprenentatge en grups i del treball cooperatiu, alumnes de l’IES Serra de Mariola preparen diverses representacions teatrals en valencià, anglés i castellà. Les obres es representaran als centres educatius de Muro.

El dia 5 de març, alumnes del CEIP El Bracal visitaran l’IES Serra de Mariola per a assistir a les animacions coordinades des del departament de castellà. El dia 11 de març, serà el CEIP Montcabrer qui rebrà la visita d’alumnes de 1r i 3r d’ESO, per a representar diverses obres de teatre breu, coordinades pel departament de valencià. Més avant, al voltant del Dia Internacional del Teatre, el departament d’anglés ha organitzat una representació de titelles per als alumnes de primària. I a l’abril, està prevista la visita dels alumnes del Serra de Mariola al Centre de Dia de Muro. D’altra banda, durant el mes d’abril, els diversos grups de teatre de l’IES Serra Mariola faran representacions per a tots els membres de la comunitat educativa.

Es tracta d’un projecte cooperatiu i interdisciplinar, tant entre diversos departaments de l’IES com entre l’IES i les escoles de Muro. “Fem Teatre” s’inscriu dins de les activitats que l’IES Serra de Mariola protagonitzarà durant la Festa del Llibre de Muro, i s’allargarà durant tot el curs.