L’IES Serra de Mariola homenatjarà el poeta Joan Jordà en la Festa del Llibre de Muro

861_estelles

L'alumnat del centre va celebrar en desembre una Festa de la Poesia en honor a Vicent Andrés Estellés que va comptar amb l'actuació d'Andreu Valor

L'alumnat de l'IES Serra de Mariola retrà homenatge al mestre i poeta murer Joan Jordà amb una activitat inclosa en el programa de la Festa del Llibre de Muro, que tindrà lloc el 5, 6, 9, 10 i 11 de març. Es tracta d'una Festa de la Poesia on participaran els alumnes de 4t d'ESO, coordinats pel professor i escriptor Francesc Gisbert.

En la festa, que se celebrarà el dilluns 9 de març, es farà una lectura dramatitzada de poemes i s'estrenarà la versió musicada del poema El poble, de Jordà, a càrrec del músic de Muro Andreu Valor. «El poble és una ampla llar que mai no tanca les portes», així comença el poema, que, segons Gisbert, constitueix «un cant a la germanor i a l'estima a les arrels». La cançó, conta l'escriptor, «serà la banda sonora d'un vídeo documental que prepararan els alumnes amb fotos de tots els pobles d'on venen els estudiants de l'institut».

Més informació: