Instruccions per fer la telematrícula

L'admissió només l'han de fer els alumnes que hagen de matricular-se a 1r de CFBA, 1r de CFGM, 1r de CFGS, 1r de BAT, o alumnes que canvien de centre.

Els alumnes de 6é que estiguen en col.legis adscrits al nostre institut no cal fer la telematrícula.

En cas de continuar al nostre centre, fareu la matrícula telemàtica a aquesta adreça del 22 al 26 de Juny:

Manual per realitzar la telematrícula

L'IES Serra Mariola ha desenvolupat un manual per ajudar a l'alumnat a formalitzar la sol.licitud d'admissió als Cicles Formatius des de casa, així i tot, el proper divendres 19 de Juny a partir de les 10.00 ajudarem als alumnes que no tinguen accés a Internet, no disposen d'ordinador, o no s'aclarisquen a realitzar la sol.licitd d'admissió en el propi Centre en l'aula d'Infocole.

Informació sobre les Beques

Com molts alumnes han preguntat sobre les beques per estudis no universitaris, vos adjuntem la informació que hi ha a la pàgina web del Ministeri d'Educació, encara que no està actualitzada, és del curs passat, però més o menys sabreu les dates per sol.licitar la beca per al proper curs.