II Jornades Professionals de FP a l’IES Serra Mariola

Aquesta propera setmana hem preparat des del Centre unes jornades molt potents amb ponents importants, en les que es pretén donar a conèixer tota la oferta formativa que tenim en aquest i les possibles eixides laborals. Considerem que és imprescindible que els nostres alumnes i tota aquella gent que ho desitge, puga vindre i participar en aquestes jornades.

A continuació els deixem el cartell de portada dels dies 23 i 24 de febrer. El 23 de febrer estarà més enfocat al Cicle de Grau Mitjà de Tèxtil i de Cicle de Formació Professional Bàsica d’Informàtica d’Oficina, mentre que el 24 de febrer el Departament de Turisme del Centre ha preparat unes ponències del sector turístic molt interessants que es retransmetran en directe a través de YouTube.

Esperem que siguen molt profitoses i sevisquen d’ajuda a tota aquella gent que estiga indecisa amb el seu futur professional i al nostre alumnat!!