Dos alumnes del Centre finalistes en el “Concurs de logotip tèxtil” organitzat per AITEX

L’alumnat de 4rt ESO de l’assignatura d’Educació Plàstica, ha participat en el concurs “ANEM A POSAR DE MODA EL TÈXTIL. CONCURS DE LOGOTIP TÈXTIL” organitzat per AITEX i l’IES Cotes Baixes d’Alcoi. El concurs consistia en el disseny d’un logotip que serà el que emprarà el departament de tèxtil de l’IES Cotes Baixes i per estampar samarretes per a les jornades d’FP del centre.

D’entre tot l’alumnat presentat, hem tingut dos alumnes finalistes: Iratxe Oltra i Maria Lucas, que han quedat en 3r i 4rt lloc respectivament. En l’acte de lliurament de premis que va ser el dia 11 d’abril, les dos van rebre un diploma, han sigut obsequiades amb una borsa amb diferents articles i Iratxe a mes, amb un xec de 100€.

Enhorabona a tots els participants i especialment a les guanyadores!!!