Alberto Coto ens torna a visitar

El DEPARTAMENT DE MATEMÀTIQUES ha programat l’activitat complementària/extraescolar

«CONFERÈNCIA D’ALBERTO COTO. CALCULISTA MENTAL» per al dilluns 7 de maig al nostre Centre.

Aquesta activitat ha estat subvencionada per l’AMPA de l’IES Serra Mariola.

ALBERTO COTO és asturià és considerat un dels més grans calculistes de la història, i el que més títols ostenta actualment, set títols de Campió del món  de Càlcul Mental, dos ors en l’Olimpíada de l’esport mental i 14 rècords mundials Guinness.. Ell és Assessor Laboral, Fiscal i Comptable de professió i ha demostrat les seues habilitats en molts programes de televisió.

El que més li agrada és impartir conferències i demostracions, amb l’objectiu de motivar als estudiants en els nombres i en les matemàtiques (des de primària fins a universitaris).

També és autor de 12 llibres, alguns d’ells amb la categoria de «best seller».

El seu lema, és «APRENDRE JUGANT».

Alberto Coto vindrà al nostre institut per fer les seues demostracions, explicacions tècniques, i també presentarà el seu últim llibre «MULTIPLICA TUS INTELIGENCIAS» , on aborda la importància dels desenvolupament del conjunt d’intel·ligències, amb exercicis diversos. El preu del  llibre és de 10 euros i ell signarà exemplars a tots aquells alumnes i professors/es que estiguen interessats.

Esperem que l’activitat agrade a tothom i us motive un poc més en el càlcul mental i en les matemàtiques.