Alumnes de 2n de FPB a l’Ajuntament de Muro

El dia 15 de novembre de 2019 els alumnes de 2n de FPB portaren a l'Ajuntament de Muro les instàncies que van treballar en l’àmbit sociolingüístic, en les quals sol·licitaven algunes millores per al poble. Les hi enregistraren i foren rebuts per l'alcalde i un regidor, als quals els informaren de les propostes que havien aportat. Des de l’alcaldia els ensenyaren les instal.lacions i els informaren del funcionament de l’Ajuntament. A més a més, se'ls animà a participar activament en les àrees de joventut i medi ambient, i que anaren pensant participar més activament a través de la política en un futur.

Aquesta activitat forma part d'un conjunt d'activitats d'aquest trimestre en les quals treballen diferents textos. El mes passat treballaren la postal i n’enviaren una al xiquet que la professora té apadrinat a Perú, fet que els proporcionà conéixer els apadrinaments i la idiosincràsia d’aquesta població. Anaren al banc a ingressar el seu donatiu a aquesta població i a correus a enviar la postal.

El proper mes escriuran una carta als iaios en motiu de les festes del Nadal i en agraïment a la seua llavor d’unió familiar.