#Alcada22

Aquest dimecres 4 de Maig, els alumnes de 4t d’ESO d’informàtica ha realitzat l’activitat “Alcoianada 2022”, consisteix en utilitzat el mòbil per a desplaçar-se per la ciutat, a més de fer algunes proves com medir el soroll en algun punt de la ciutat, fer alguna entrevista, fer un facebook, etc.

Els alumnes s’han organitzat en diferents equips, i cada grup tenia unes fitxes amb els llocs que han de visitar i les proves que poden fer. Els alumnes han utilitzat de forma gratuïta el transport públic d’Alcoi per a menejar-se per la ciutat, Google Maps, i altres aplicacions per saber ubicar-se i orientar-se, en cada lloc han realitzat diferents proves i les han publicat a l’Instagram amb el hashtag #Alcada22 i #WMCP22.

Els alumnes que han guanyat l’Alcoianada del nostre centre són Josep Pascual, Carla Leal, Elia Miñana i Nazan Martí, han fet les proves a la perfecció!!.

A continuació podem vore algunes de les proves i l’entrega de premis.