Alumnes premiats en el “X Concurs de Programació d’Aplicacions Mòbils” de l’EPSA d’Alcoi

IMG_20210315_093943

A continuació vos deixem una sèrie de fotos de l'acte de premis que enguany, degut a les circumstàncies provocades pel COVID, ha hagut de ser transmés a distància de forma telemàtica des de la UPV d'ALcoi per a tots els Centres participants.

Els alumnes Jaume Castellà i Rafael Satorre, tutoritzats pel professor Rafael Molines han sigut premiats amb el 2n Premi en la Modalitat B (Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior) amb la seua aplicació Linedeer, una aplicació per a poder escanejar els apunts amb el mòbil i poder passar-li un OCR (reconeixement òptic de caràcters) per a manipular eixes dades i permetre subratllar el més important amb uns codis estil WhatsApp.

També han rebut mencions especials:

• Menció a millor APP del Centre: El Detectiu
    • Alumnes: Elia Miñana, Nazan Martí i Josep Pascual (3r ESO)
  • Menció especial: Hundir la flota
    • Alumne: Eliseo Vilaplana (1r BAT)
  • Menció especial: ParkingMAC
    • Alumnes: Nayara Agullo, Paula Pérez i Andrés Cañadas (3r ESO)

Enhorabona a tots els premiats!!