Alumnes d’Imatge i So visiten les instal·lacions de l’Henri Matisse

Excursió d’alumnes de 1r Batxillerat d’Imatge i So a les instal·lacions del CFGS de Realització de Projectes Audiovisuals i Espectacles en l’IES Henri Matisse.

Divendres passat 26 de gener, els estudiants de 1r Batxillerat d’Imatge i So van tindre la increïble oportunitat de submergir-se en el fascinant món de la cultura audiovisual. La visita a les instal·lacions del CFGS de Realització de Projectes Audiovisuals i Espectacles en l’IES Henri Matisse va ser una experiència enriquidora que va deixar una marca inesborrable en els joves cineastes en potència.

Durant la visita, els estudiants no sols van ser espectadors, sinó que també van participar activament com a públic en el rodatge i gravació en directe d’un programa audiovisual. Els alumnes van presenciar de primera mà el procés de producció en un entorn real d’un plató.

A més, van tindre l’oportunitat única d’observar el funcionament intern d’una producció a la sala de control. L’experiència pràctica els va permetre comprendre els secrets de la producció audiovisual i els va brindar una valuosa visió sobre la coordinació i col·laboració necessàries per a dur a terme projectes exitosos en este camp.

Un dels moments destacats de la visita va ser l’oportunitat de presenciar la producció de “És Cuina”, un projecte audiovisual que es desenvolupa dins de la sala de control. Esta observació exclusiva va permetre als estudiants apreciar com s’apliquen les teories i tècniques apreses en classe en un entorn professional i com es traduïxen en produccions audiovisuals.

L’excursió no sols va ser educativa, sinó que també va inspirar als joves talents a perseguir els seus somnis en el món del cinema i la producció audiovisual. El personal i els estudiants de l’IES Henri Matisse van acollir als nostres alumnes amb entusiasme i van compartir els seus coneixements i experiències, una cosa per la qual ens sentim agraïts.

Esperem veure els fruits d’esta experiència en futurs projectes i èxits del nostre alumnat!