L’alumnat de CFGS del Serpis participa en ProgramaMe

Alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior de DAM i DAW competixen en ProgramaMe

El passat 18 de desembre, els estudiants de primer any de Desenvolupament d’Aplicacions Web (DAW) i Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma (DAM) van participar en ProgramaMe, una competició de programació que va posar a prova les seues habilitats tècniques i lògiques.

Durant dues hores intensives, els alumnes van demostrar la seua destresa en la resolució de problemes, enfrontant-se a diversos desafiaments plantejats per la competència. Encara que la dificultat de les preguntes va portar a alguns a suar la cansalada, tots van aconseguir superar almenys un problema, deixant clar l’alt nivell de preparació i dedicació d’estos joves desenvolupadors de l’IES Serpis.

L’esdeveniment no sols va ser una oportunitat per a posar a prova els seus coneixements adquirits a les aules, sinó també una experiència enriquidora que va fomentar el treball en equip, la resiliència i l’esperit competitiu entre els participants. Amb el resultat obtingut, els estudiants de 1r DAW i 1r DAM demostren que estan llestos per a enfrontar els reptes futurs i destacar en el món de la programació.

Felicitem a tots els participants pel seu esforç i dedicació, i esperem veure més assoliments en la seua trajectòria acadèmica i professional. Enhorabona als futurs talents de la programació!