L’equip TEI visita l’IES Joanot Martorell

Dimarts passat 23 de gener, l’alumnat de l’IES Serpis involucrat en el projecte Tutoria Entre Iguals (TEI), ha tingut l’oportunitat de compartir experiències amb altres participants de l’IES Joanot Martorell. Esta interacció no sols va permetre l’intercanvi d’idees, sinó que també va enfortir els llaços entre tots dos centres educatius.

Durant esta trobada, l’alumnat de l’IES Joanot Martorell generosament va convidar als seus companys de l’IES Serpis a un esmorzar compartit. Durant este temps, es va crear un ambient propici per a la conversa, el companyerisme i l’aprenentatge mutu. Este intercanvi d’experiències es va centrar en la dinàmica i els mètodes de treball de l’equip TEI en l’IES Joanot Martorell.

Els estudiants de l’IES Joanot Martorell, com a part de l’equip TEI, van tindre l’oportunitat de mostrar com aborden i gestionen les dinàmiques de tutoria entre iguals. Este enfocament inclou estratègies efectives de suport, resolució de conflictes i foment d’un ambient educatiu inclusiu, propiciat entre companys.

A més de compartir idees i pràctiques, totes dues institucions van expressar el seu interés a col·laborar més estretament. Es va discutir la possibilitat de planificar activitats conjuntes a l’aire lliure per a la primavera. Estes activitats contribueixen no sols al desenvolupament acadèmic, sinó també a l’enfortiment d’habilitats socials i emocionals en els estudiants.

És important destacar que en l’IES Serpis, el programa TEI està sent dinamitzat pels departaments de Convivència i Orientació. Esta col·laboració interdepartamental subratlla el compromís del centre amb la implementació exitosa del programa, assegurant un enfocament integral que abaste aspectes acadèmics i de benestar emocional.