El Serpis en la Jornada de Portes Obertes de la UPV

Un any més, els estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior de l’IES Serpis han tingut l’oportunitat d’explorar les possibilitats acadèmiques que oferix la Universitat Politècnica de València (UPV) durant la seua Jornada de Portes Obertes.

L’objectiu principal d’esta visita va ser permetre als alumnes conéixer l’àmplia oferta acadèmica de la UPV, que inclou graus, dobles graus i els innovadors Programes Acadèmics de Recorregut Successiu (PARS). Estos programes proporcionen una formació integral i flexible, adaptant-se a les necessitats i aspiracions dels estudiants.

Durant la jornada, els nostres alumnes van tindre l’oportunitat de recórrer les instal·lacions del campus universitari, explorar els servicis disponibles i participar en activitats dissenyades per a oferir una visió completa de la vida universitària. Des de laboratoris especialitzats fins a espais d’estudi, els estudiants de l’IES Serpis van experimentar de primera mà la riquesa acadèmica i l’ambient dinàmic de la UPV.

El Departament d’Orientació de l’IES Serpis s’esforça per proporcionar als estudiants una visió clara de les oportunitats educatives que oferixen les diferents institucions de la nostra ciutat. És per això que tria centres com la UPV, universitat reconeguda per la seua excel·lència acadèmica i el seu compromís amb la innovació, per a orientar i inspirar als nostres alumnes en les seues eleccions.

Els alumnes de l’IES Serpis es van mostrar entusiastes i agraïts per l’experiència, destacant la utilitat de la jornada per a aclarir dubtes i prendre decisions informades sobre els seus futurs estudis universitaris.