Explorant el Món de la Geodèsia i la Topografia: Alumnes de 2n de Batxillerat en la UPV

Divendres passat 15 de desembre, els estudiants de 2n de Batxillerat de l’IES Serpis van tindre l’oportunitat de submergir-se en el món de l’Enginyeria Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica. La visita es va dur a terme en la prestigiosa Escola d’Enginyeria Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica de la Universitat Politècnica de València (UPV).

Durant la visita, els alumnes van ser convidats a participar en un taller pràctic sobre “Dibuix de plans topogràfics amb AutoCAD”. Ací, van tindre l’oportunitat d’aplicar les seues habilitats de disseny en una plataforma àmpliament utilitzada en el camp de la topografia.

A més, un altre taller fascinant va abordar el “Posicionament per satèl·lit amb GNSS”. Els estudiants van explorar les complexitats i aplicacions del sistema de navegació global per satèl·lit, obtenint una comprensió pràctica de la tecnologia que impulsa la localització precisa.

Agraïm a l’Escola d’Enginyeria Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica de la UPV per obrir les seues portes i brindar esta valuosa oportunitat educativa. Esta experiència sens dubte va ampliar els horitzons dels nostres alumnes, inspirant-los a explorar futures carreres en l’apassionant camp de la topografia i l’enginyeria geodèsica.