S’acosten els Erasmus Days!

11 Octubre: Jornada Erasmus Days: Celebrant la Diversitat i les Experiències Internacionals

La comissió Erasmus+ es complau d’anunciar la jornada Erasmus Days programada per a l’11 d’octubre. Aquest esdeveniment especial celebra la diversitat i les experiències internacionals de la nostra comunitat escolar. L’Erasmus Days és una oportunitat única perquè els nostres alumnes i professors prenguen consciència de la riquesa de la nostra comunitat intercultural i multilingüe.

Música en Viu de Diferents Èpoques

La jornada començarà amb la sessió musical de “Dialogo Antico”, interpretada per a l’alumnat de 2n d’ESO. Aquesta presentació musical es durà a terme en dues sessions d’una hora cadascuna i també estarà oberta a famílies interessades i professorat disponible. La música barroca en viu ens transportarà a través del temps i l’espai, connectant amb l’essència de l’experiència Erasmus.

Exhibició Fotogràfica Intercanvis Erasmus+

En el cor de la jornada, els visitants podran gaudir d’una emocionant exhibició fotogràfica que presenta les vivències dels nostres alumnes que han tingut l’oportunitat de viatjar als destins Erasmus+ Jarnac, Florència i Praga. Les imatges capturen el diàleg que han tingut els alumnes en aquestes ciutats i que han contribuït al el seu creixement personal i acadèmic.

Col·loqui “Experiències pel Món: Trobades i Desacords”

Un punt culminant de la jornada serà el col·loqui “Experiències pel Món: Acords i Desacords” que comptarà amb la participació de Paula Runnals, professora de la Universitat Berkley de Califòrnia i professora de conversa d’anglés en l’IES Serpis. Oferirà una visió profunda de les seues experiències a l’estranger, així com dels desafiaments i alegries que ha trobat en la seua carrera internacional. El col·loqui permetrà un diàleg obert per a compartir i aprendre de les experiències dels qui han nascut o viscut en altres països i cultures.

L’Institut Serpis s’enorgulleix de fomentar la internacionalització i l’obertura de ment entre els seus estudiants i professors. L’Erasmus Days és un testimoniatge del nostre compromís amb l’educació europea i la formació de ciutadans del món.

No us perdeu aquesta oportunitat de celebrar la diversitat i les experiències internacionals en l’Institut Serpis. Us esperem l’11 d’octubre per a una jornada plena de diàleg!