II Intercanvi experiències Erasmus+

Descobreix Europa amb els nostres alumnes Erasmus+!

L’emoció està en l’aire en l’IES Serpis, ja que s’acosta un esdeveniment que no et voldràs perdre! La Comissió Erasmus+ s’enorgulleix d’anunciar la segona edició de l’Intercanvi d’Experiències d’alumnat Erasmus+.

El dimecres, 27 de setembre a les 16.00 hores, a la Sala d’Usos Múltiples, et convidem a un viatge fascinant per Europa a través dels ulls i les veus dels nostres estudiants aventurers que van participar en els diferents intercanvis que la Comissió Erasmus+ organitza. Aquesta experiència única els va brindar l’oportunitat d’explorar nous horitzons i enriquir els seus coneixements culturals mentre representaven al nostre institut a l’estranger.

Durant aquest esdeveniment especial, els nostres estudiants compartiran les seues vivències i anècdotes, destacant els diferents destins d’intercanvi en els quals van participar:

1. Praga: Descobreix la misteriosa bellesa de la capital txeca a través dels ulls dels nostres alumnes que van tindre la sort de viure l’experiència Erasmus+ a la ciutat de les cent torres. Des dels majestuosos castells fins als racons més amagats de la ciutat, et portaran en un viatge inoblidable.

2. Florència: Submergeix-te en el cor de la Toscana mentre els nostres estudiants comparteixen les seues experiències a Florència. L’art, la cultura i la gastronomia toscana cobraran vida a través dels seus relats i vivències.

3. Jarnac: Explora l’encantadora Jarnac, una joia oculta a França, a través de les experiències dels nostres alumnes. Descobreix la vida en una xicoteta ciutat francesa i com la immersió en la cultura local va deixar una petjada inesborrable en els seus cors.

Aquest esdeveniment Erasmus+ és una oportunitat única per a aprendre sobre la riquesa cultural i personal que aquests intercanvis proporcionen als nostres estudiants. A més, serà una ocasió perfecta per a fer preguntes, obtindre informació i tal vegada inspirar-te per a participar en els programes d’intercanvi que s’organitzaran durant el curs 2023-2024.

No et perdes aquest emocionant viatge a través d’Europa! Uneix-te a nosaltres el dimecres 27 de setembre a les 16.00 a la Sala d’Usos Múltiples i deixa’t inspirar per les experiències dels nostres aventurers Erasmus+. T’esperem amb els braços oberts per a celebrar la diversitat i la cultura europea al nostre institut!