Activitats esportives extraescolars

IES SERPIS #afterschool: on l’esport i la diversió es troben!

Estàs buscant una forma genial de mantindre la teua ment i cos en forma mentre et diverteixes amb els teus amics? No busques més! En l’Institut Serpis, oferim una àmplia varietat d’activitats extraescolars esportives organitzades per la Fundació Esportiva Municipal.

Les activitats que s’ofereixen són futbol, bàsquet i el voleibol. Els entrenadors altament capacitats t’ajudaran a millorar les teues habilitats i a gaudir al màxim.

Per què unir-te a les nostres activitats esportives?

✅ Millora la teua salut i benestar.

✅ Faràs nous amics i enforteix amistats.

✅ Aprén valors com el treball en equip i la disciplina.

✅ Diversió garantida!

Consulta els horaris i preus en el pòster. Si t’interessa futbol o bàsquet, inscriu-te descarregant el document i donant-li’l al teu docent d’Educació Física. Si prefereixes vóleibol, inscriu-te a través de l’enllaç: https://forms.gle/hvAuWEVh6o4ivLYk7

No et perdes aquesta oportunitat de ser part de la nostra comunitat esportiva. Inscriu-te hui mateix i comença el teu viatge cap a l’èxit esportiu!