Jornada Intercanvi Experiències Erasmus+

L’alumnat participant en els  INTERCANVIS ESCOLARS ERASMUS+ del curs 21-22 s’ha reunit en una Jornada oberta extraescolar per a expressar les seues opinions i impressions respecte a la seua experiència Erasmus+.

Tres grups diferents (alumnat de 4t ESO i 1r de Batxillerat) van viatjar a Florència, Praga i Tolosa,  vivint una experiència, organitzada en col·laboració amb els centres d’acolliment, especial i única en cada destí. La riquesa en les propostes d’activitats dels tres programes és un fet destacable i destacat per l’alumnat participant.

De la mateixa manera, posteriorment vam tindre la seua visita i actuem com a amfitrions, obrint les portes de nostre centre en la seua activitat acadèmica i donant a conéixer la nostra ciutat.