Departament d’Orientació i alumnes del Pràcticum

El Departament d’Orientació, encapçalat per les Orientadores Loli Tomás i Isabel Gómez ha contribuït a la formació dels alumnes de pràctiques del Màster de Secundària de la Universitat de València (UV)i de la Universitat Internacional de València (VIU) amb una ponència que ha tingut lloc a la sala d’usos múltiples de l’institut. El contingut ha tingut com a objectiu informar i donar a conéixer les principals funcions, línies de treballs i tasques que el departament d’orientació realitza.

La fluïdesa en la interacció entre els alumnes de practicum i les orientadores ha resultat molt positiva i de gran interés per a l’alumnat. Algunes dels dubtes que s’han pogut ocasionar al llarg del període de pràctiques han sigut resoltes i el departament ha proporcionat a l’alumnat material de gran interés i utilitat a l’hora de realitzar la seua memòria de pràcticum.
Agraïm al Departament d’Orientació la seua benvolguda ajuda.