Visita preparatòria a Sicília – Erasmus+

Aquest any el projecte Erasmus ens està donant moltes possibilitats d’enriquir la nostra pràctica docent i la del nostre alumnat. Aquesta vegada els profes Marc, Àlvar i Esther han tingut l’oportunitat de viatjar fins Catània (Sicília) per realitzar una visita preparatòria a l’Instituto Comprensivo Aristide Gabelli (a Misterbianco), i així poder organitzar la mobilitat de 10 alumnes que tindrà lloc al mes de maig.

Aquest tipus de mobilitat ens ha permés contactar de primera mà amb els docents i amb l’alumant amb qui traballarem i que ens hospedarà a les seues cases. Així, ens hem reunit amb la direcció del centre, coordinadora Erasmus+ i equip docent per concretar les diferents activitats, comprovar els objectius i valorar la seua viabilitat i adequació amb el projecte. Molt important també han sigut les visites a les diferents institucions i  activitats que realitzarem eixa setmana, per decidir i avaluar la seua idoneïtat. A més, hem pogut participar de les seues classes i conéixer els diferents projectes en els quals estan engrescats. Molt satisfactoris han sigut també els encontres amb l’alumnat amb qui estem desenvolupant un projecte eTwinning online des del mes de novembre; hem pogut conéixer-los personalment i contrastar opinions.

Estem molt agraïts per la facilitar la tasca i il·lusionar-se amb aquest projecte, al igual que pel gran acolliment i dedicació que ens ha brindat el gran equip professional i humà que forma l’Institut Comprensiu Aristide Gabelli, un referent a nivell de treball en el projecte que ens uneix a tots: Europa.