Visita a l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals per part de l’alumnat d’FPB.

El dimarts 16 de novembre l’alumnat de l’IES Porçons d’FPB Informàtica d’Oficina de 1r i 2n curs visitaren l’Estació Depuradora d’Aigües Residuals (EDAR) del poble.
Durant la visita l’empresa encarregada ens va explicar les distintes fases del tractament de les aigües residuals. L’alumnat va mostrar el seu interés pel funcionament del cicle urbà de l’aigua, per les bones pràctiques en l’ús de l’aigua i per la protecció del medi ambient. Així, l’empresa va insistir en la importància de fer un ús responsable de l’aigua i de no tirar tovalloletes humides i altres elements no solubles al vàter, per evitar embussos a les canonades.
Els alumnes van completar l’activitat amb una marxa pel riu Clarià fins a l’àrea recreativa del Pont de l’Arcà, amb l’objectiu de conéixer l’entorn natural i promoure la sensibilitat ambiental

Departament de Cienciès