Una programadora informàtica al nostre centre.

En les II Jornades de Formació Professional, i aprofitant que la setmana passada es va celebrar al nostre IES el dia de la dona en la Ciència i la Tecnologia, ens ha visitat per segon any consecutiu Eva, programadora informàtica en una empresa d’Ontinyent.

Com a professional de l’especialitat ha fet una xarrada molt interessant a l’alumnat de 1r curs del Cicle Mitjà de SMX, comentant la seua trajectoria, des de la decisió a l’hora d’optar pels  estudis de l’especialitat informàtica, els seus diferents treballs en diferents empreses i amb condicions laborals cada vegada més òptimes, així com, el que ha suposat professionalment  l’experiència en aquest sector i el seu fiançament i les seues tasques al seu lloc de treball.

Eva va assenyalar  que és l’única dona treballant al  seu departament  i que considera que encara és una professió  amb infrapresència femenina.

Gràcies Eva per tornar a visitar l’IES Porçons i col·laborar en la formació del nostre alumnat.