Treballant competencialment amb l’alumnat de 2n FPB – Àmbit científic

Aquesta setmana els alumnes de 2n d’FPB d’Informàtica d’Oficina, a l’assignatura de Matemàtiques, han realitzat una pràctica en el pati i en els corredors de l’Institut. Aprofitant els objectes i figures de les instal·lacions de l’Institut, els alumnes han posat en pràctica els coneixements de geometria adquirits en l’últim tema. Primerament, han fet el treball de camp, agafant les mesures necessàries per a posteriorment dur a terme els càlculs a l’aula. Han utilitzat el Teorema de Thales, semblança de triangles, teorema de Pitàgores i càlcul d’àrees i perímetres d’objectes. D’aquesta manera els alumnes han mesurat, analitzant i resolt diversos problemes desenvolupant destreses i habilitats d’una manera divertida.