Sustainability & the environment quiz

L’alumnat de 2n i 3r d’ESO, i de 1r de Formació Professional Bàsica ha confeccionat, en l’assignatura d’anglés, un quiz digital sobre sostenibilitat (Sustainability & the Environment Quiz), dins del projecte de centre “Porçonstenibilitat”.

Prèviament aquest alumnat va haver d’investigar sobre els efectes de l’escalfament global, l’ús d’energies renovables i, en el cas concret de 2n d’ESO, també sobre economia circular. D’aquesta manera, es varen familiaritzar amb la informació i el vocabulari específic en llengua estrangera que, més tard, utilitzarien a l’hora de crear els quizzes.

En el cas concret de 2n d’ESO, s’ha treballat de forma interdisciplinar (tecnologia-anglés) a l’hora d’introduir el concepte d’economia circular. En aquest sentit, s’ha elaborat un pòster bilingüe en grup (valencià-anglés) en la classe de tecnologia, el qual hauran d’exposar (en valencià, amb una xicoteta descripció en anglés d’imatges relacionades) durant la 3a avaluació. Al mateix temps, en la classe d’anglés, s’ha inclòs l’economia circular com a part del tema que estaven tractant (People and the Planet) mitjançant video-listenings, readings, writings, vocabulary mind-maps i recerca d’informació per tal d’eleborar els digital quizzes.

A més, l’alumant tindrà l’oportunitat de jugar als quizzes dels altres, per grup, all llarg d’aquesta 3a avaluació.

Finalment cal destacar que aquesta tasca d’aprenentatge està directament relacionada amb els ODS 7 (energia asquible i no contaminant) i 11 (ciutats i comunitats sostenibles).