SOC I SERÉ EL QUE JO VULLGA SER!

Ja feia un temps que sentíem la necessitat visibilitzar al poble d’Aielo allò que fem a l’Institut Porçons. Aquest curs ens plantejàrem fer un mural dins del poble, en un espai públic, on donar cabuda al treball fet pels diferents departaments respecte a la educació igualitària i no sexista. Volíem posar de manifest que l’elecció d’uns estudis o d’un treball ha de ser una decisió lliure i no condicionada a si eres home o dona.

4 dones van ser les escollides: Paula Bonet és una il·lustradora valenciana, Almudena Grandes va ser una important escriptora espanyola, Safo fou una poetessa lírica grega i Clara Grima és una divulgadora científica espanyola actual. Diferents dones en diferents camps laborals proposades i treballades pels diferents departaments amb l’alumnat.

L’alumnat de l’assignatura d’Expressió Artística de 4t d’ESO (Diego, Victoria, David, Alba, Nico, Gerard i Aarón) s’ha encarregat de fer-ho possible amb un excel·lent treball que podeu vore ja al parc de l’Avinguda Jaume I.